dissabte, 28 d’agost del 2010

Per què jo?

Sang nova
Crec que si volem que es canviï la forma de fer política, cal sang nova. Cal que professionals que no han tingut mai responsabilitats polítiques facin un pas endavant i tractin d’aportar valors nous. Cal fer net, cal reconstituir els valors polítics a Catalunya. Considero que la realitat política catalana actual està viciada i tant els propis polítics com els partits es troben en crisi i la societat fa temps que ho ha detectat.


Preparació
Em considero una persona preparada per poder ajudar a fer aquest pas. En concret, a nivell de
  • Formació. Podeu veure el meu curriculum amb detall per valorar-ho. A grans trets us puc dir que tinc la llicenciatura en Belles Arts (1990) i en Filosofia (2008). Parlo correctament, a més del català i l’espanyol, l’anglès. Com crec que és exigible avui a qualsevol.
  • Professional. On, des de fa anys, desenvolupo tasques directives.
  • Coneixement de la realitat catalana: ja que professionalment he prestat servei a les administracions catalanes (Generalitat i ajuntaments), així com a altres entitats que presten serveis públics (universitats, cambres de comerç, col·legis professionals, etc.), el que fa que conegui com funcionen aquestes organitzacions i he treballat de prop amb polítics, de diferents colors.

Valors
  • Feina. Tenim molta feina per endavant. Com a país i com a partit polític. Ofereixo la meva capacitat, que considero gran, a aquest engrescador projecte.
  • Rigor. Si volem tirar endavant aquesta iniciativa cal treballar molt. Hem de treballar més que ningú i cal fer-ho bé. Novament com a país i com a partit polític hem de ser reconeguts per la qualitat de la nostra activitat. El rigor, la veracitat dels nostres plantejaments han de ser algunes de les nostres característiques.
  • Liderat i emprenedoria. Novament em remeto al meu curriculum però crec que tinc capacitat d’aixecar i liderar projectes. Dos exemples: l’any 2000 vaig iniciar un web que ha anat creixent i millorant fins avui i he escrit un llibre.
  • Criteri. Intento estar al dia de la realitat de Catalunya i de tot el món. Em considero una persona instruïda i culta i això és el que m’ha permès amb el temps anar-me construint un criteri personal, ferm però flexible, obert, tolerant que em serveix de guia en el meu dia a dia.
  • Empatia. Sóc una persona empàtica. Sé escoltar als altres, valorar la força dels seus arguments, entendre’ls. Això és rellevant ja que és el moment de sumar. Cal cosir aliances amb aquells amb qui ens uneix molt més del que ens separa. La nostra manera de fer és la bona, perquè és més democràtica, però hi ha molta gent que està remant en la mateixa direcció. Nosaltres sols, difícilment ho aconseguirem. O ho aconseguirem més tard.
  • Seny. Potser per la formació que tinc, m’agrada raonar. Enraonar. Mesurar els arguments. Pensar bé. Si tenim sort, venen moments en que caldrà ponderació mental. Seran fortes les provocacions i cal tenir el cap fred.
  • Rauxa. Sóc una persona apassionada. La passió cap el que estimo és el que fa que avui escrigui aquest oferiment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada